Platforma e-Usług Publicznych
Pomoc
Proszę czekać ...
Strona główna
Logowanie
Katalog usług
Urzędy
PeUP
»
Katalog usług
»
Katalog standardowy dla JST
»
Geodezja, kartografia
»
Przyjmowanie do zasobu dokumentacji pomiarowej
» Starostwo Powiatowe w Radomsku
Katalog usług
Katalog standardowy dla JST
Katalog standardowy dla PZ Poznań
Starostwo Powiatowe w Radomsku
97-500 Radomsko ul. Leszka Czarnego 22
Telefon:
44 6834509
Faks:
44 6834335
E-Mail:
starostwo@radomszczanski.pl
WWW:
http://www.radomszczanski.pl/
Skrytka ePUAP:
/sradomsko/SkrytkaESP
http://bip.radomszczanski.pl/
Pokaż na mapie
Pokaż fotokod wizytówki
[Kliknij...]
DMS
DDEG
51° 03' 33.66"N, 19° 26' 54.93"E
51,059350, 19,448592
Godziny pracy urzędu:
poniedziałek: 7:30 - 15:30
wtorek, środa, piątek: 7:30 - 15:30
czwartek: 7:30 - 16:30
Powiatowy Rzecznik Konsumentów:
poniedziałek, wtorek, środa, piątek: 10:00 - 15:00
czwartek: 10:00 - 16:30
Biuro Rzeczy Znalezionych
poniedziałek - piątek: 8:00 - 15:30
Katalog usług urzędu
Sprawdzanie stanu załatwienia sprawy.
Karta usługi
Przyjmowanie do zasobu dokumentacji pomiarowej
Informacje własne urzędu oznaczone są kolorem zielonym
Ogólny opis
Wykonawca prac geodezyjnych i kartograficznych jest obowiązany - po wykonaniu prac - przekazać powstałe materiały lub informacje o tych materiałach do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
Dokumentacja przekazywana jest do powiatowego ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej, który przyjął zgłoszenie o wykonaniu pracy geodezyjnej i kartograficznej.
Dokumentacja przekazywana do zasobu podlega kontroli w zakresie:
Przestrzegania zasad wykonywania prac.
Osiągnięcia wymaganych dokładności.
Zgodności opracowania ze standardami technicznymi dotyczącymi geodezji, kartografii oraz krajowego systemu informacji o terenie.
Zgodności opracowania z ustaleniami poczynionymi pomiędzy Wykonawcą a powiatowym ośrodkiem dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej - w przypadku prac nietypowych.
Spójności topologicznej informacji dostarczanej przez wykonawcę z informacjami uzyskanymi z ośrodka w trakcie realizacji pracy.
Kompletności przekazywanych materiałów.
Wymagane dokumenty
Wypełniony formularz zawiadomienia.
Dokumentacja pomiarowa (oryginał).
Kopie protokołu odbioru pracy przez zlecającego, jeżeli zlecającym jest organ służby geodezyjnej i kartograficznej.
Sposób dostarczania dokumentów
UWAGA! Formularz elektroniczny zostanie udostępniony po opublikowaniu wzoru dokumentu elektronicznego w centralnym repozytorium wzorów elektronicznych przez właściwego ministra.
Wymagane dokumenty należy dostarczyć do urzędu na jeden z poniższych sposobów:
Przesłać drogą elektroniczną przy pomocy skrzynki kontaktowej PeUP - opatrując dokument kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym, albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP (ikonka - Podpisz dokument lub Podpisz dokument przez ePUAP).
Przesłać pocztą tradycyjną (dla celów dowodowych zaleca się przesłanie listem poleconym).
Złożyć bezpośrednio w urzędzie w godzinach jego pracy.
Dokumenty, które mają być dostarczone w oryginałach lub uwierzytelnionych kopiach należy złożyć bezpośrednio w urzędzie lub przesłać pocztą tradycyjną.
Wykorzystanie skrzynki kontaktowej PeUP oraz e-formularzy
W celu skorzystania z elektronicznej drogi wymiany dokumentów należy posiadać założoną skrzynkę kontaktową i być zalogowanym. Szczegółowe informacje zawiera "Pomoc" dostępna w górnej części strony.
Niżej przedstawiamy zalecaną kolejność działań w celu wysłania dokumentów drogą elektroniczną.
Wykonaj logowanie oraz wypełnij formularz (ikonka - Edytuj dokument).
Podpisz dokument opatrując go kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP (ikonka - Podpisz dokument lub Podpisz dokument przez ePUAP).
Wyślij dokument do urzędu drogą elektroniczną (ikonka - Wyślij dokument).
Dostępny formularz możesz wykorzystać również w przypadku wybrania tradycyjnego sposobu załatwiania sprawy - wykonaj logowanie, wypełnij formularz, wydrukuj, podpisz i złóż bezpośrednio w urzędzie lub wyślij pocztą tradycyjną.
Szczegółowe informacje na temat logowania zawiera "Pomoc" dostępna w górnej części strony.
Opłaty
Zgłoszenie jest wolne od opłat.
Terminy i sposób załatwienia sprawy
Sprawa załatwiana jest niezwłocznie, nie później niż w terminie do 1 miesiąca, od dnia złożenia zgłoszenia. W sprawach szczególnie skomplikowanych termin wynosi 2 miesiące od dnia złożenia zgłoszenia.
W przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji wykonywane są następujące działania:
Aktualizacja treści mapy zasadniczej na mapach analogowych wykonywana jest przez wykonawcę prac geodezyjnych.
Włączenie dokumentacji do zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
Przekazane zbiory danych lub inne materiały stanowiące wyniki prac geodezyjnych lub prac kartograficznych, są weryfikowane niezwłocznie pod względem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii.
W przypadku negatywnego wyniku weryfikacji właściwy organ Służby Geodezyjnej i Kartograficznej zwraca wykonawcy prac geodezyjnych lub prac kartograficznych przekazane przez niego zbiory danych lub inne materiały wraz z protokołem zawierającym opis stwierdzonych uchybień i nieprawidłowości.
W przypadku negatywnego wyniku weryfikacji wykonawca prac geodezyjnych lub prac kartograficznych ma prawo, w terminie 14 dni od dnia otrzymania protokołu, ustosunkować się na piśmie do wyników weryfikacji.
Jeżeli organ Służby Geodezyjnej i Kartograficznej nie uwzględni stanowiska wykonawcy prac geodezyjnych lub prac kartograficznych wydaje decyzję administracyjną o odmowie przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych lub innych materiałów sporządzonych przez tego wykonawcę.
Dokument może być odebrany przez Wnioskodawcę:
Poprzez pocztę tradycyjną.
Osobiście w siedzibie urzędu.
W przypadku konieczności zwrotu dokumentacji, która nie została złożona w formie elektronicznej, konieczny jest bezpośredni odbiór materiałów w urzędzie.
Informacje na temat przebiegu sprawy
Wszelkie informacje na temat przebiegu sprawy można uzyskać kontaktując się z urzędem osobiście.
Informacje można uzyskać również telefonicznie.
Tryb odwoławczy
[Więcej ...]
Odwołanie wnosi się do Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w terminie 14 dni od dnia otrzymania rozstrzygnięcia, za pośrednictwem organu, który to rozstrzygnięcie wydał. Odwołanie należy złożyć na jeden z poniższych sposobów:
Przy pomocy formularza elektronicznego
Odwołanie
dostępnego w dziale
Inne
,
poprzez skrzynkę kontaktową PeUP, opatrując dokument kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP.
Przesłać pocztą tradycyjną (dla celów dowodowych zaleca się przesłanie listem poleconym).
Bezpośrednio w siedzibie urzędu w godzinach jego pracy.
O zachowaniu terminu decyduje data złożenia odwołania w Urzędzie lub data jego nadania w polskiej placówce pocztowej operatora wyznaczonego.
Wniesienie odwołania jest wolne od opłat.
Skargi i wnioski
[Więcej ...]
Skargi i wnioski związane z pracą urzędu można składać na jeden z poniższych sposobów:
Pisemnie przy pomocy formularza elektronicznego
Skarga
lub
Wniosek
dostępnego w dziale
Inne
,
poprzez skrzynkę kontaktową PeUP.
Pisemnie pocztą tradycyjną.
Pisemnie bezpośrednio w urzędzie w godzinach jego pracy.
Ustnie do protokołu bezpośrednio u wyznaczonego pracownika urzędu.
Skargi i wnioski są wolne od opłat.
Podstawa prawna
[Więcej ...]
Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.
Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie formularzy dotyczących zgłaszania prac geodezyjnych i prac kartograficznych, zawiadomienia o wykonaniu tych prac oraz przekazywania ich wyników do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2014 r. poz. 924).
Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 5 września 2013 r. w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
Informacje redakcyjne
[Więcej ...]
Informacja wytworzona przez:
Joanna Szafarczyk
Data i czas wytworzenia informacji:
2011-10-10 15:59:56
Informacja wprowadzona przez:
Adam Kmiecik
Data i czas udostępnienia informacji:
2019-10-18 13:47:01
Informacja własna urzędu wytworzona przez:
Joanna Szafarczyk
Data i czas wytworzenia informacji własnej urzędu:
2014-06-04 07:33:22
Informacja własna urzędu wprowadzona przez:
Joanna Szafarczyk
Data i czas udostępnienia informacji własnej urzędu:
2014-06-04 07:33:22
Starostwo Powiatowe w Radomsku udostępnia poniższe formularze do realizacji e-usług.
Nazwa formularza
Data publikacji
Operacje
Zawiadomienie o wykonaniu zgłoszonych prac geodezyjnych lub kartograficznych.pdf
2014-07-18 13:19:45
Pobierz załącznik
Bezpośredni adres tej strony
Drukuj kartę usługi
UWAGA! Ten serwis używa cookies.
Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.
Zamknij